Op tijd rust nemen.

9 september 2013 - Villasabariego, Spanje

Zaterdagavond was mijn linkerkuit zo dik als een rugby bal. Geert was zo vriendelijk zijn energie met mij te delen. Hij heeft beide benen behandeld Ontvangen is een prettige ervaring en we zitten op hetzelfde level..De volgende dag wist ik dat ik even gas terug moest nemen, pas om 8.00 uur op gestaan.
Naar El Burgo Ranero gelopen. Daar een 1 persoons kamer geboekt. Er was een soort bidet niet groot maar met de beentjes tegen de muur een heerlijk bad genomen. De winter tooi verwijderd!!!!! Wifi werkte niet dus echt rust. Geluierd in de tuin en in de avond genoten van de zonsondergang.

Vanmorgen rond 6.30 rustig gaan lopen naar Puente de Villarente. Onderweg regelmatig de beentjes gestrekt, en Bea aan de telefoon gehad.De pijn in mijn benen is bijna verdwenen.luisteren naar mijn lichaam is dus van groot belang.

De meeste gesprekken tussen de pelgrims gaan over waar kom je vandaan, waar ben je gestart en waar ga je vandaag naar toe?
Tja eigenlijk ben ik op 14 april 1959 gestart op mijn Camino.Deze reis is een prachtige, intensieve beleving om terug te kijken (niet te lang) te genieten. En zeker om van deze ervaring leren.
Een bad handdoek maakt me al blij. Na 14 dagen afdrogen met een handdoek die aanvoelt als een zeem.prachtig toch de betrekkelijkheid van materiele zaken.

Bijna in Leon.

1. Jacques Hopstaken:
    9 september 2013
    Dag Ankie,

Weer bedankt voor je berichten,ik was er even uit door een verkeerde
    Handeling.
    Ik heb in het begin toen ik geen berichten meer kreeg via de de foto
    mogen waarnemen dat het niet goed ging.
    Ik ga nu over naar aan fotobehandeling als je dat goed vindt
    Ankie ik heb een geweldige boot reis gehad, groot nieuws want op de boot heb een vrouw leren kennen die met mij een relatie wil
    Ja,ja, ze heeft me versierd en ik vind het heerlijk .(ben echt verliefd en Loesje ook dus........)
    Liefs van Jacques.
  2. Bea:
    10 september 2013
    hé bep, was fijn om ff bij te praten,
    liefs toos
  3. Denise Cardoso do Carmo:
    10 september 2013
    Hoi Ankie,
    Wat een geweldige prestatie zet jij neer zeg! Ik heb tot nu toe alles van je gevolgd, wat een avontuur!
    Zet 'm op meid! Heel veel kracht en succes nog gewenst! Xx
  4. Isabella Liebregts:
    11 september 2013
    Ben zuinig op je benen, en voeten want die dragen.lopen je door het leven. sterkte voor de rest of the reis.
  5. Mary hendriks:
    11 september 2013
    Hoi ,Ankie
    we hebben maandagavond gekeken naar de tv naar de reis van jullie naar Santiago,volgende week komt er weer een verslag van de reis naar Santiago,verder gaat hier alles goed,alleen zeer slecht weer. groetjes Mary en Theo en een pootje van Mitzy.