Ritme

26 augustus 2013 - Villamayor de Monjardín, Spanje

Onze energie is weer opgeladen,weinig fysieke klachten meer.Na een uitgebre  lopen we naar Estella een behoorlijk grote stad.Het is af en toe stijgen en dalen. In Ayegui passeren we een complex wijnhuis Irache daar is een bijzondere pelgrimsbron. Er zijn 2 kranen, uit de ene komt water uit de andere heerlijke wijn. Die daar geproduceerd wordt. We hebben een beetje geproeft omdat we nog verder willen lopen, en het is nog vroeg.We lopen vanuit een kale buitenwijk een prachtig bos met steen eiken in. We lunchen in Azqueta samen met Dave en lisa. Onderweg komen we een bron tegen, het water wordt gebruikt om de wijngaarden te besproeien.Na een hal uur arriveren we in Villamayor de Monjardin.We logeren in een particuliere herberg, waar men Nederlands spreekt.Genoeg gelopen voor vandaag.

1. Krìstof Dierkens:
    26 augustus 2013
    Leuk leuk jullie verhalen te lezen. Veel sterkte en schrijven maar. Vele groetjes.
  2. Annette:
    27 augustus 2013
    En, hoe staat het met de wasmolen? :)
  3. Isabella Liebregts:
    27 augustus 2013
    Annette, e-mail me please : [email protected] Isabel.
  4. Jacques Hopstaken:
    Hoi Ankie en Mary.?

Heb je bericht ontvangen besdanktp daarvoor. Ik was een beetje ongerust omdat ik niets meer hoorde fijn dat het. Weer goed gaat
    Ik wil graag weten hoeveel km je. Iedere keer hebt gelopen probeer ik hier op een schema je te volgen (goeie vraag over de wastobbe?